Aby dopasować się do artykułu o używaniu trybu diagnostycznego EVIC i sekwencera do wyświetlania różnych funkcji, oto więcej informacji o tym, jak sprawdzić, czy jakieś kody zostały ustawione:
Sprawdzanie kodów błędów:
Wsiądź do samochodu, zamknij drzwi. Wykonaj następujące kroki dość szybko (mniej niż 3 sekundy):
Przekręć kluczyk do pozycji ON
następnie z powrotem do ACC
następnie do ON
następnie z powrotem do ACC
następnie do ON
Jeśli jakieś kody są zapisane, pojawią się natychmiast, zamiast licznika kilometrów. Na przykład błąd "INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR CIRCUIT HIGH" ustawi kod P0113.
Po wyświetleniu kodów zobaczysz "-----". Jeśli nie ma kodów błędów, myślniki będą pierwszym wyświetlonym elementem.
Po kilku sekundach wyświetlacz zmienia się na "-dOnE-".
Czekaj na kolejną część, Decoding The Codes.
Sprawdzanie kodów błędów:
Wsiądź do samochodu, zamknij drzwi. Wykonaj następujące kroki dość szybko (mniej niż 3 sekundy):
Przekręć kluczyk do pozycji ON
następnie z powrotem do ACC
następnie do ON
następnie z powrotem do ACC
następnie do ON
Jeśli jakieś kody są zapisane, pojawią się natychmiast, zamiast licznika kilometrów. Na przykład błąd "INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR CIRCUIT HIGH" ustawi kod P0113.
Po wyświetleniu kodów zobaczysz "-----". Jeśli nie ma kodów błędów, myślniki będą pierwszym wyświetlonym elementem.
Po kilku sekundach wyświetlacz zmienia się na "-dOnE-".
Czekaj na kolejną część, Decoding The Codes.