Chrysler 300 forum banner
21 - 40 of 61 Posts
Discussion starter · #21 ·
Te kody są takie same również dla Magnum... prawda?
Tak, są.

to OGROMNA lista kodów błędów
Tak, to prawda! Mam nadzieję, że nie wszystkie uruchomią się jednocześnie w czyimś samochodzie!!!

Michael!

To jest fantastyczne!!

Brawo i fasola dla ciebie, kolego!!

edytuj... Nie mogę dać ci więcej fasoli, dopóki nie dam fasoli gdzie indziej.
Hmmm.... Wyślij mi swój adres pocztowy na PW, a wyślę ci torbę do domu.
Dzięki, Jay. Nie potrzeba fasoli.

Niesamowita robota Michael; co za wspaniałe źródło dla nas wszystkich, którzy uwielbiają majsterkować... FASOLA KOLEGO
Dzięki, Brad.

to teraz jest jakaś lista świetnych informacji, dzięki
Z przyjemnością.
 
Temperatura płynu przekładniowego

Ludzie,
Czy jest sposób na odczyt temperatury płynu przekładniowego za pomocą EVIC? Jeśli potrzebne jest narzędzie skanujące, czy ktoś zna niedrogie narzędzie skanujące, które odczyta temperaturę płynu przekładniowego? Wiem już o klawiszach kompasu i nuty muzycznej zmieniających EVIC, aby móc odczytać ciśnienie oleju, temperaturę silnika w °F i położenie pedału, ale muszę znaleźć temperaturę płynu przekładniowego. Mam specjalne narzędzie 9336 (czytaj: bardzo długi bagnet), które ma być używane do pomiaru poziomu płynu przekładniowego, ale zgodnie z instrukcją warsztatową trzeba również użyć temperatury płynu.
 
Temperatura płynu przekładniowego...brak odczytu dla tego, o ile wiem. Nie wiem, dlaczego miałbyś potrzebować znać temperaturę, aby sprawdzić poziom...poziom odczytuje się, gdy temperatura przekładni jest niska...a nie przy określonej temperaturze.
 
Discussion starter · #26 ·
Nie mam doświadczenia z pojazdami bez EVIC, Tracy. Aby uzyskać kod z jednego z nich, prawdopodobnie trzeba będzie zeskanować PCM przez Dealera. Nie widziałem jeszcze skanera kodów aftermarket dla LX, ale to nie znaczy, że takiego nie ma.
 
Czy ktoś może mi powiedzieć, co to za kod błędu 2173? Pojawia się bardzo sporadycznie, a kiedy wyłączam i włączam samochód, znika.

Wygląda na to, że pojawia się, gdy jadę z prędkością 40-50 km/h i towarzyszy mu czerwony znak elektryczny po lewej stronie konsoli oraz zapala się żółta kontrolka EPS/ABS po lewej stronie konsoli. Samochód również pracuje bardzo nierówno i staje się bezsilny. Ale jak powiedziałem, jeśli się zatrzymam, wyłączę samochód i włączę go ponownie, znika i samochód znowu działa normalnie. Zdarzyło się to tylko 3 razy w ciągu 3 miesięcy, ale denerwuje mnie to, że muszę jechać w dłuższe trasy, ponieważ nie wiem, co to jest i nie mogę znaleźć tego kodu na żadnej liście błędów. Wszelka pomoc jest bardzo mile widziana. Dzięki.
 
Przede wszystkim,

Jeśli kiedykolwiek będę miał pytanie, wiem, że mogę wam zaufać, że je macie!!

Moja deska rozdzielcza nie jest wyświetlaczem LED jak w modelu C....Nie byłbym w stanie sprawdzić błędów tak jak Maddog wskazał w poście 1 tego wątku, prawda?
 
Przede wszystkim,

Jeśli kiedykolwiek będę miał pytanie, wiem, że mogę wam zaufać, że je macie!!

Mój panel instrumentów nie jest wyświetlaczem LED jak w modelu C....Nie byłbym w stanie sprawdzić błędów tak, jak wskazał Maddog w poście 1 tego wątku, prawda?
nie...nie w ten sposób...

Powinien istnieć sposób na uzyskanie kodów poprzez cykliczne włączanie zapłonu...ale nie mogę znaleźć instrukcji dotyczących tego sposobu. Najłatwiej jest to zrobić za pomocą taniego czytnika kodów lub predatora w twoim przypadku.
 
Discussion starter · #35 ·
Nie widzę tego na mojej liście, marietown. Zanim spróbujemy to zdekodować, niech twój mechanik wyciągnie bezpiecznik Auto Shutoff/PCM (samochody na rynku krajowym mają go w pozycji Bezpiecznik 11 w skrzynce bezpieczników pod maską - sprawdź w instrukcji obsługi, czy w twoim samochodzie jest tak samo), zostaw bezpiecznik wyjęty na co najmniej minutę, a następnie zainstaluj go ponownie i uruchom samochód. Kody mogą się teraz wyczyścić, ponieważ wyciek w skrzyni biegów został naprawiony mechanicznie.
 
Doskonały wątek. Pracowałem nad systemem audio w moim pojeździe i teraz nie mogę uruchomić samochodu. To już trzeci raz. Za pierwszym razem był to dźwięk podobny do karabinu maszynowego i go odpaliłem. Drugi i trzeci raz są identyczne, gdzie zapalają się światła na desce rozdzielczej i włącza się radio itp., ale samochód nie chce się uruchomić.

Zrobiłem diagnostykę błędów i dostaję 0645, co jest kontrolą sprzęgła AC
Czy to może uniemożliwić uruchomienie samochodu i gdzie powinienem szukać?
Sprawdziłem wszystko zgodnie z instrukcją i bezpieczniki są w porządku.

Dzięki
 
Jak naprawić ten kod błędu?
P0158 HO2S Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 2

Dzięki za wszelką pomoc.
 
21 - 40 of 61 Posts