Om samen te gaan met de write-up over het gebruik van uw EVIC Diagnostic Mode en Sequencer om verschillende functies weer te geven, hier wat meer info over hoe u kunt zien of er codes zijn ingesteld:
Controleren op foutcodes:
Ga in de auto zitten, sluit de deur. Voer de volgende stappen vrij snel uit (minder dan 3 seconden):
Zet de sleutel op AAN
daarna terug naar ACC
daarna naar AAN
daarna terug naar ACC
daarna naar AAN
Als er codes zijn opgeslagen, verschijnen deze onmiddellijk, in plaats van de kilometerteller. Een fout "INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR CIRCUIT HIGH" stelt bijvoorbeeld een code van P0113 in.
Zodra de codes zijn weergegeven, ziet u "-----". Als er geen foutcodes zijn, zijn de streepjes het eerste item dat wordt weergegeven.
Na een paar seconden verandert het display in "-dOnE-".
Kijk uit naar de volgende aflevering, Decoding The Codes.
Controleren op foutcodes:
Ga in de auto zitten, sluit de deur. Voer de volgende stappen vrij snel uit (minder dan 3 seconden):
Zet de sleutel op AAN
daarna terug naar ACC
daarna naar AAN
daarna terug naar ACC
daarna naar AAN
Als er codes zijn opgeslagen, verschijnen deze onmiddellijk, in plaats van de kilometerteller. Een fout "INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR CIRCUIT HIGH" stelt bijvoorbeeld een code van P0113 in.
Zodra de codes zijn weergegeven, ziet u "-----". Als er geen foutcodes zijn, zijn de streepjes het eerste item dat wordt weergegeven.
Na een paar seconden verandert het display in "-dOnE-".
Kijk uit naar de volgende aflevering, Decoding The Codes.