Chrysler 300 forum banner
41 - 60 of 61 Posts
Geen koppen, hoe controleer je of de kat werkt? Het controlelampje van de motor is een paar keer aangegaan en weer uit gegaan. Als het aangaat, werkt de auto hetzelfde, geen geluid/geratel van de kat en helemaal geen prestatieproblemen.

Dus de code wordt met tussenpozen gegooid? Dit geeft voor mij aan dat je een mogelijke kortsluiting hebt in de bedrading terug naar de sensor. Waarschijnlijk aan het uiteinde van de sensor.
Ja, de code wordt met tussenpozen gegooid, ik heb zekering 11 eruit getrokken en het lampje is na twee dagen rijden niet meer teruggekomen. EDIT - CEL is weer aan - dezelfde code :(Ik kruip onder de auto om te kijken of ik een losse draad kan vinden. EDIT - Alles lijkt goed, ze zitten erin en geen kapotte of doorgesneden draden.Is de auto zo veilig om mee te rijden? Zal het iets beschadigen? Zoals ik al zei, qua prestaties werkt het nog steeds prima.Bedankt voor de hulp. EDIT - De CEL is nu al drie dagen niet meer aangegaan?

MB, er staat hoogstwaarschijnlijk een 'P' voor. Als dat het geval is, dan is het de tweede o2-sensor aan de passagierskant. Mogelijk moet u deze vervangen.

Nee..zegt alleen 0058..ik heb een 06 300 basismodel. Ik ben het echter wel eens over de 02-sensor. Zou dit ervoor zorgen dat de auto sneller gaat dan normaal zonder het gaspedaal aan te raken? Het lijkt erop dat wanneer ik de auto in de achteruit zet, hij vreselijk snel gaat voordat ik zelfs maar het gaspedaal aanraak. En ik ben ERG autistisch, is het vervangen van een 02-sensor iets dat je me aanraadt om zelf te doen?

Bedankt voor de "dans" en de codelijst is fantastisch. Ik heb hem voor toekomstig gebruik in mijn favorieten gezet. Ik kom uit een pre-computergeneratie, toen ogen, oren en neus onze belangrijkste diagnostische hulpmiddelen waren en we problemen daadwerkelijk konden oplossen in plaats van alleen onderdelen te vervangen. Ik heb nog steeds het vuil onder mijn nagels om het te bewijzen.

Hallo mensen, het is Pete

ik heb de codes P2002 P2015 P0336 P1401 P1408 P1409 op mijn scanner. Ik ken de meeste, maar het is P1401 P2002. Ik kan ze nergens vinden. Heeft iemand enig idee wat ze zijn? Het zou geweldig zijn als je me op een of andere manier zou kunnen helpen. Bedankt mensen

Hé, rustig aan, je lijkt veel te weten over foutcodes... misschien kun je me helpen... mijn motorlampje ging branden, ik ben naar de dealer gegaan en kreeg de code (p0456)... mij werd verteld dat ik een groot EVAP-lek heb... ze zeiden dat ik een brandstofvulpijp nodig had, de kosten zijn 375,50 dollar, veel te duur... wat is een brandstofvulpijp en waar kan ik er een kopen voor een lagere prijs?... ps dit is voor een 2012 300 limited rwd 3.6... zou de hulp op prijs stellen, bedankt...

41 - 60 of 61 Posts